میلگرد آلیاژی ST37

میلگرد آلیاژی ST37

میلگرد آلیاژی ST37

کاربرد میلگرد آلیاژی ST37

میلگرد آلیاژی ST37 به دلیل داشتن میزان کربن پایین، از استحکام و خاصیت جوش پذیری بالایی برخوردار می باشد و به همین علت است که در صنایع ساختمان و راهسازی و ساخت پل ها و همچنین صنایع دریایی و کشتی سازی کاربرد فراوان دارد.

قیمت میلگرد آلیاژی ST37

به علت نوسانات بازار برای اطلاع از قیمت میلگرد آلیاژی ST37 با شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان بازرگانی عیوض خانی پاسخگوی شما باشند.

خرید میلگرد آلیاژی ST37

قبل از خرید میلگرد آلیاژی ST37 شما می توانید با کارشناسان گروه عیوض خانی در ارتباط باشید تا از میزان قیمت و موجودی میلگرد آلیاژی ST37 مورد نظر خود مطلع شوید . از لحاظ ظاهری، خرید و فروش میلگرد آلیاژی ST37 ، به صورت شاخه‌های ۶ و ۱۲ متری در بازار انجام می‌گیرد. از لحاظ وزنی، وزن میلگرد ST37 ۱۲ متری از ۵ کیلوگرم آغاز شده و در بعضی موارد، به ۱۲۰ کیلوگرم هم می‌رسد. قطر این محصول نیز از ۸ تا ۴۰ میلی‌متر متغیر است. میلگرد آلیاژی ST37 ، از لحاظ روش تولید، مشابه میلگرد آلیاژی ST52 است. اما تفاوت آن‌ها، در میزان کربن مورد استفاده‌ی آن‌ها است. میزان کربن بیشتر نوع ST52 باعث می‌شود تا استحکام بیشتری داشته باشد.

تفاوت میلگرد آلیاژی ST37 با میلگرد ST52

به طور کلی استحکام میلگرد آلیاژی ST37 کمتر از میلگرد ST52 می‌باشد و برای کاربردهای سبک تر مورد استفاده قرار می‌گیرد، میلگرد آلیاژی ST37 به میلگرد صنعتی هم معروف می‌باشد و به دلیل استحکام بالایش در مصارف سنگین صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.