قیمت ورق آلیاژی

قیمت ورق آلیاژی

قیمت ورق آلیاژی

ورق های آلیاژی انواع مختلفی دارند که در گروه بازرگانی عیوض خانی با مقرون به صرفه ترین قیمت ورق آلیاژی به فروش می رسد . ورق های آلیاژی بصورت شیت و رول بهترین کیفیت مناسبترین قیمت ورق آلیاژی دارای برگه آنالیز و سرتیفیکیت کمپانی سازنده به قیمت کارخانه به فروش میرسد . بازرگانی عیوض خانی توانایی تأمین انواع ورق به صورت شیت، رول ، برش و ورق پانچ(پانچ پلیت) استیل و همینطور انواع ورق را بهترین کیقیت و مناسب ترین قیمت ورق آلیاژی داراست.

مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت ورق آلیاژی شامل برند تولید ورق، وزن، ابعاد (ضخامت، طول و عرض)، نوسانات ارزی، روش تولید و نوسانات بازار بورس است. تاثیر هر کدام از این عوامل بر قیمت ورق آلیاژی، با توجه به نوع ورق، متفاوت است. همچنین برای استعلام قیمت ورق آلیاژی می‌توانید با کارشناسان بازرگانی عیوض خانی تماس بگیرید تا از به‌روزترین قیمت ورق آلیاژی در بازار اطلاع یابید.

قیمت ورق آلیاژی A283

نوسانات قیمت فولاد، نوسانات بازار و میزان عرضه و تقاضا بر قیمت نهایی قیمت ورق آلیاژی تأثیرگذار است. عامل مهم دیگری که می‌تواند قیمت ورق آلیاژی را تعیین کند، کیفیت ورق است.برای اطلاع دقیق از قیمت ورق آلیاژی A283 باید در ابتدا گرید (A-B-C-D) ضخامتی ابعاد دقیق مد نظرتان را تعیین کنید زیرا قیمت ورق آلیاژی بر اساس این ویژگی ها تغییر می کند .بازرگانی عیوض خانی برای کاهش قیمت ورق آلیاژی A283 با حذف واسطه ها ، ورق A283 را با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌کند. رایج ترین کاربرد ورق A283 استفاده از آن برای ساخت انواع مغازه و لوله های مربوط به آن می باشد. معمولاً برای ساخت مخزن نفت گاز و مواد پتروشیمی نیاز به ورق های فولادی با استحکام می‌باشد که ورق A283 بسیار مناسب این کار است. این ورق آلیاژی دارای ۴ گرید مختلف است که با نام های زیر معرفی می‌شوند A283_Gr D .A283_Gr A A283_Gr B A283_Gr C که قیمت ورق آلیاژی A283 بسته به نوع گرید متفاوت می باشد .