قیمت پروفیل بناب

قیمت پروفیل بناب

قیمت پروفیل بناب

بازرگانی عیوض خانی ارائه کننده بهترین قیمت پروفیل بناب برای پروژه های عمرانی و ساختمانی می باشد. مشتریان گرامی برای خرید و قیمت پروفیل بناب ، می توانند قیمت ها را به صورت لحظه ای از کارشناسان فروش ما استعلام قیمت نمایند.

قیمت پروفیل بناب و همچنین از تمامی کارخانه‌های معتبر تولید میلگرد از جمله ذوب‌آهن، کویر کاشان، نیشابور، میانه، بافق یزد، پرشین فولاد، آریان فولاد، فولاد امین، ظفر بناب، روهینا، آناهیتا، ابهر، امیرکبیر، فایکو، با بهترین کیفیت قابل عرضه است.

همانطور که میدانید امروزه نوسانات بسیاری در بازار امروز وجود دارد در ضمن علاوه بر نوسانات بازار پارامترهای دیگری بر قیمت پروفیل بناب تاثیر می گذارد. برخی از پارامترهای موثر بر قیمت پروفیل بناب عبارتند از : متریال استفاده شده در ساخت لوله ، اندازه ، در واقع برند سازنده ی پروفیل از مهمترین پارامترهای تاثیر گذار بر قیمت پروفیل بناب می باشد.

قیمت پروفیل بناب بر اساس وزن آن تعیین می شود. باید چگالی آهن به کار رفته در قوطی که ۸ است را در مساحت قطع که شامل عرض و طول است به سانتی متر و ضخامت به میلیمتر ضرب کنید تا عملا چگالی در حجم پروفیل ضرب شده و وزن مشخص گردد. برای تبدیل واحدهای به کار رفته جواب باید تقسیم بر ۱۰۰۰ شود. قیمت پروفیل بناب بر اساس ضخامت و ابعاد سطح مقطع و طول شاخه و کارخانه سازنده تعیین می گردد.

مهم ترین تفاوت میان پروفیل سنگین و سبک، نوع ورق مورد استفاده در ساخت آنها می باشد که سبب تفاوت قیمت پروفیل بناب می گردد. در ساخت پروفیل سبک از ورق روغنی استفاده می شود و پروفیل سنگین از ورق سیاه ساخته می شود. ورق روغنی در فرآیندهای نورد سرد و ورق سیاه در فرآیند نورد گرم تولید می شوند. از نظر ضخامت نیز پروفیل سبک ضخامتی کمتر از ۱.۵ میلیمتر دارد. قاعدتا کاربردهای استفاده از پروفیل سنگین برای مواردی است که نیاز به تحمل بار بیشتری وجود داشته باشد.

ما در این شرکت قیمت پروفیل بناب را در تمامی ضخامت‌ها به طور دقیق اعلام می کنیم تا مصرف کننده عزیز بتواند محصول مورد نیاز خود را با ضخامت مطلوب انتخاب و خریداری نماید. این امر، شما را در پیدا کردن ضخامت مورد نیاز به خوبی راهنمایی می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با گروه بازرگانی عیوض خانی تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز در خصوص قیمت پروفیل بناب ویژگی ها و راهنمای خرید را از کارشناسان دریافت کنید .